Sari la conținut

A doua intalnire..


Stefan

Postări Recomandate

  • Management

...va avea loc pe data de 25 aprilie (vineri). Cine vrea sa vina sa scrie aici ca sa vedem pt. cate persoane trebuie sa facem rezervarea. Locatia si ora vor fi anuntate tot aici dupa ce se strange lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 25
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

  • Management

Kerosen, lasa mai omul in pace sa vina daca ii face placere! Of, sari tu repede =)) Oricum, sunt sigur ca de fapt vroia sa spuna forex =)).

 

Mexes6, esti binevenit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt de forex sunt interesat mai mult . dar incepe sa-mi surada si ideea de bursa. apreciez si va multumesc foarte mult daca ma primiti in grupul vostru, eu sunt incepator in domeniu. vreau sa gasesc raspuns la cateva intrebari iar o intalnire cu forexisti experimentati cred ca ma va ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suntem 3 pana acum. Ceilalti ce fac? Sunt timizi sau sunt ocupati in ziua aia?

Dupa Pasti inca nu stiu exact când v-oi avea o vizita la Bucureşti ....poate bea cineva o bere si cu mine ........http://kolobok.us/smiles/icq/drinks.gif
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest subiect...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante