Sari la conținut

Care este cel mai bun loc pt un cont real de trader


Postări Recomandate

Salutare la toata lumea. Sunt un incepator in trading, pot spune ca pe o scara de la 1 la 10 eu s pe la 1 :smile:

Astazi mi am facut cont demo pe saxobank.com. Vin si eu cu o intrebare...Care este cel mai bun site unde putem face conturi reale fara sa fi nevoiti sa depunem 10 000 $ ....sincer mi se pare o suma enorma pentru. Ma intreb oare nu sunt si siteuri unde sa ti poti deschide un cont cu 100$, bineinteles sa nu fie firme frauduloase, s foarte multi sarlatani pe net ce ti fura tot ce ai de pe cartea de credit... Vreau sa spun ca sunt foarte interesat de Forex si vreau sa va felicit pentru acest forum si sa va multumesc pentru multele sfaturi pe care ni le oferiti noua, celor "mici". Si inca ceva ce inseamna " Levier maxim 5% sau 200:1 "

O seara placuta si bafta la pipşi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Salutare la toata lumea. Sunt un incepator in trading, pot spune ca pe o scara de la 1 la 10 eu s pe la 1 :smile:

Astazi mi am facut cont demo pe saxobank.com. Vin si eu cu o intrebare...Care este cel mai bun site unde putem face conturi reale fara sa fi nevoiti sa depunem 10 000 $ ....sincer mi se pare o suma enorma pentru. Ma intreb oare nu sunt si siteuri unde sa ti poti deschide un cont cu 100$, bineinteles sa nu fie firme frauduloase, s foarte multi sarlatani pe net ce ti fura tot ce ai de pe cartea de credit... Vreau sa spun ca sunt foarte interesat de Forex si vreau sa va felicit pentru acest forum si sa va multumesc pentru multele sfaturi pe care ni le oferiti noua, celor "mici". Si inca ceva ce inseamna " Levier maxim 5% sau 200:1 "

O seara placuta si bafta la pipşi.

ok ok..