Sari la conținut

Ionut


kotoy

Postări Recomandate

Salutare,

 

Am descoperit acest forum in timp ce cautam material didactic daca pot sa spun asa. Am vazut ca este destul de activ si m-am decis sa ma inscriu si eu.

Despre mine nu cred ca am prea multe de spus... sunt student la Cibernetica, stau in Bucuresti cu exceptia vacantelor cand ma intorc in orasul "de bastina" Slobozia. Am inceput cam acum doua luni sa tranzactionez pe diferite conturi demo si sper in ianuarie sa intru si pe real (daca reusesc sa pastrez rezultatele bune de pe demo :D ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am descoperit acest forum in timp ce cautam material didactic daca pot sa spun asa. Am vazut ca este destul de activ si m-am decis sa ma inscriu si eu.

Despre mine nu cred ca am prea multe de spus... sunt student la Cibernetica, stau in Bucuresti cu exceptia vacantelor cand ma intorc in orasul "de bastina" Slobozia. Am inceput cam acum doua luni sa tranzactionez pe diferite conturi demo si sper in ianuarie sa intru si pe real (daca reusesc sa pastrez rezultatele bune de pe demo :D ).

 

Bun venit si bafta la pipsi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit!

Sunt sigur ca ai sa gasesti destule materiale educative aici.

Spune-ne ceva despre modalitatea ta de trade, asa invatam fiecare de la fiecare cate ceva.

 

Succes in continuare!

Editat de viadutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 luni mai târziu...

Revin dupa o lunga perioada de absenta. Am citit constant pe forum, dar nu am simtit nevoia sa postez. Intrebarile care le aveam erau deja puse de altii asa ca nu avea rost sa fac si eu un "spam".

Legat de strategia de tranzactionare....inca nu am ceva pus la punct...sunt inca in stadiul de test.