Sari la conținut

TUNEL EA - am nevoie de ajutor!


Postări Recomandate

Salut!!! In primul rand pe Tradelover , pe care l-am contactat prin ianuarie si l-am stresat cu un indicator ATR, da am renuntat ca trebuia sa vorbim amandoi aceeasi limba iar eu nu stiam abecedarul.

Acu, dupa ce am mai studiat si am trecut de la A la B, m-am gandit sa postez si eu public.

Sunt incepator in Forex si MT4, am testat o metoda mecanica pe demo, eu am numit-o TUNEL si vreau sa cer ajutor pentru implementare intr-un EA.

Regulile sunt:

+BUY+

 

level1:buy de 0.1 lot TP si SL

level2: sel 0.2 lot la n pips in minus de pretul buy cu TP= SL de la buy , SL=TP de la buy

level3: buy 0.4 lot la pretul de la primul buy TP, SL idem

level4: sel 0.8 lot la pretul de sell and TP, SL idem

……etc.

Sau o alta metoda……………………………

---level1:buy de 0.1 lot TP, SL si pending order (sel 0.2 lot la n pips in minus de pretul buy cu TP= SL de la buy , SL=TP de la buy

)

--- cand ia sell 0.2 lot , pune pending order (buy 0.4 lot la pretul de la primul buy TP, SL idem

)

---cand ia urmatorul buy, pune pending order (sel 0.8 lot la pretul de sell and TP, SL idem)

…..etc………

Similar pentru +SELL+

 

Intrarea: manual sau time filter sau dupa indicatori

Iesire: cand atinge TP sau un SecureProfit prestabilit.

Astept opinii! :-?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators