Sari la conținut

Corelatie intre informatii (stiri) si trend?


aleteo77

Postări Recomandate

Salutare! Sunt incepator si tare mi-ar placea sa stiu sa "citesc" cu adevarat stirile, informatiile. Si nu ma refer aici la faptul ca marea majoritate a stirilor importante pentru un trader sunt in lb engleza. Asta e un prea mic dezavantaj pt un trader roman. Principala problema pt un incepator cand se uita la majoritatea acestor stiri este sensul lor. De aceea v-as ruga pe cei "batrani" in ale tradingului sa ne ajutati cu niste sfaturi. Sau sa ne dati un link catre unde exista aceste sfaturi (aici pe forum am cautat, dar m-am cam prins in "increngaturi").

Deci, de exemplu, ce semnifica pentru mondea unei tari cand dobanda de referinta este scazuta de catre banca centrala a acelei tari? Sau ce efect are asupra unei monede faptul ca cererea de locuinte a crescut in acea tara? Dar cand creste somajul? Dar cand cresc exporturile? Si tot felul de astfel de corelatii...

Va multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi : http://www.forexfactory.com

 

La "Detail" vezi ce masoara indicatorul respectiv, efectul cifrelor publicate, etc.

 

Totusi piata nu reactioneaza intotdeauna "normal". Pretul de pe grafic ramane Baza.

 

Adica analiza tehnica primeaza?

 

Spre exemplu, de pe forexfactory:

 

Source Statistics New Zealand (latest release)

Measures Change in the number of employed people;

Usual Effect Actual > Forecast = Good for currency;

Frequency Released quarterly, about 35 days after the quarter ends;

Next Release Nov 3, 2010

FF Notes Although this data is released extremely late, it's the earliest indication of the employment situation and tends to create hefty market impacts;

Why Traders

Care Job creation is an important leading indicator of consumer spending, which accounts for a majority of overall economic activity;