Sari la conținut

Cereri de EA-uri pe privat sau pe mail


Postări Recomandate

  • Moderators

Din ce am citit pe forum inteleg ca stii sa scrii EA pentru MT4. Daca "DA" si daca vrei si poti sa pierzi ceva timp pentru mine ti-as fi foarte recunoscator pentru ajutor. Astept un raspuns la [xxx@yyy - adresa de mail stearsa de tradelover]

 

Sublinierea din citat imi apartine. Primesc regulat astfel de cereri, cel putin 2-3 pe saptamana, aceasta este doar ultima dintre ele. Poate ca ar trebui sa avem un topic in care userii care sunt programatori, sau care vor sa se ocupe de dezvoltare de strategii ori experti, sa spuna care sunt conditiile in care lucreaza, iar potentialii clienti care cauta astfel de "freelanceri" (ori "ronini", ca tot folosim lumanarile japoneze) sa aiba de unde sa aleaga.

 

Iar eu sa am de unde sa le dau linkul, ca sa nu mai ma strofoc sa le raspund la toti, hihi...

 

Ca tot vorbim de freelancing, ati vazut care sunt preturile pt mql4 si mql5 la freelancer.com? Acolo se discuta de la sute de parai in sus, chiar mii si zeci de mii, si nu cred ca gasiti vreun fraier in alta parte decat pe vamist, care sa va faca expertii degeaba sau pe 50 de parai.

 

Deci raspunsul meu la astfel de cereri este un "subset" al textului de mai jos, cu mici amendamente in plus sau in minus, specifice pt cel care face cererea, doar ca nu elaborez asa de mult, pentru ca nu am timp. Aici am vrut sa fac o chestie generala: