Sari la conținut

intrebare incepator


Postări Recomandate

Salur , tranzactionez demo pe alpari iar acum cand vreau sa fac short p eur/usd (sau orice alta pereche valutara) imi da un mesaj gen (trade context is busy) . Poate suna cam tampit din partea mea..dar ce inseamna. Nu cer o traducere motamo engleza romana ca asta stiu , vreau doar sa stiu de ce acest mesaj. Probabil vor mai urma multe intrebari de genul si va rog sa ma scuzati pentru stupiditatea lor dar sunt incepator si vreau sa invat .

 

MS ANTICIPAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel, inseamna ca broker-ul nu poate sa proceseze tranzactia ta, intrucat exista o aglomerare de ordine in acel moment si nu le poate procesa pe toate. Trebuie sa inchizi platforma si sa incerci iar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salur,

Salur, tranzactionez demo pe alpari iar acum cand vreau sa fac short p eur/usd (sau orice alta pereche valutara) imi da un mesaj gen (trade context is busy) .

Asta se intampla deoarece ai dat clickuri unul dupa altul si se blocheaza mizeria de platforma daca faci asa. Data viitoare da UN click si asteapta sa iti puna ordinul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu cateva intrebari de incepator. sper ca nu gresesc postand in acest topic.

vreau sa deschid un cont real de aprox. 400-500 euro sau dolari.

1. as vrea sa ma sfatuiti cum e mai bine sa deschid contul in dolari sau in euro, avand in vedere ca voi merge pt inceput pe aceasta pereche?

2. la ce banca ma sfatuiti sa deschid contul?

3. e util si un digipass pt anumite transferuri pe net?

4. orice alte sfaturi utile de inceput.

multumesc anticipat pt raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri