Sari la conținut

Calculator de pozitie,margin requirement,valoarea pip si spread


Postări Recomandate

Am facut un calculator  de pozitie,margin requirement,valoarea pip si spread in excel pentru toti,ca sa le puteti calcula mai repede.

  • Se pot edita doar patratele cu fond albastru.
  • Daca aveti broker care va ia spread si vreti sa includeti spreadul in marimea pozitiei adaugati spreadul cu stop loss.

Ex: tranzactie EUR/USD cu 20 pip stop loss, dar brokerul va cere 3 pip spread pe ea atunci scrieti acolo   23 pipsi

FOREX CALCULATOR V1.1-PROTECTED by Proximus.xls

Editat de Proximus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

foarte interesant calculatorul proximus. eu sunt incepator in forex dar din 2012 am tot investit in equities, stocks and shares in UK; in cea mai mare parte am cumparat actiuni fizice nu CFD-uri si am o intrebare: pot tranzactiona din RO cu un cont in UK? am un cont cu GFT si au o platforma care permite trnz. de CFD-uri si Spreadbett-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte interesant calculatorul proximus. eu sunt incepator in forex dar din 2012 am tot investit in equities, stocks and shares in UK; in cea mai mare parte am cumparat actiuni fizice nu CFD-uri si am o intrebare: pot tranzactiona din RO cu un cont in UK? am un cont cu GFT si au o platforma care permite trnz. de CFD-uri si Spreadbett-uri.