Sari la conținut

Probleme juridice


Postări Recomandate

  • Moderators

Am primit pe PM urmatorul messaj.

 

Salut. sunt si eu un mic pion in toata afacerea asta numita Forex, dar ca si altii din bransa asta am nevoie de un pic de ajutor. sunt incepator, testez tot soiul de e-book-uri pe care le gasesc pe net si nu am o strategie definita, inca. ceea ce m-ar interesa pt inceput ar fi problema juridica a acestui forex. ok. deschid un micro account de 250$ (sa zicem). fac tranzactii, ies in profit (dak se poate :D), vreau sa cheltuiesc ceea ce am castigat. statul ce zice de asta? adica voi avea probleme la retragerea banilor sau nu? cum trebuie sa procedez pt a nu avea probleme. parca pt 250$ profit nu merita sa faci puscarie. poate ca intrebarea asta e ciudata rau dar nu gasesc un raspuns la ea si nu mai stiu pe cine sa mai intreb. pe marketiva nu prea se dau raspunsuri la asemenea intrebari.

poate pt ca sunt banale, poate pt ca nu ar trebui sa intreb asa ceva, poate pt ca unii au ajuns la un nivel la care nu se mai chinuie cu incepatori ca mine. nu stiu.

imi cer scuze dak v-am rapit timp sau energie cu asa intrebari, dar poate ma puteti ajuta si pe mine macar cu o idee.

va multumesc

Cu siguranta nu se face puscarie pentru nedeclararea venitului la fisc, cel mult o amenda de cateva milioane, acolo :D

 

Lasand gluma la o parte, asta a fost raspunsul meu, nu foarte folositor, dar sunt sigur ca avem niste juristi buni pe aici care sa lamureasca omu.

 

salve