Sari la conținut

atentie atentie atentie maaaaaaare ateeeeeeeeeeetie amatorilor: forex center va lasa fara bani


Postări Recomandate

am piedut totul 1000e in 20 de zile sau mai bine zis in citeva ore in urma indicatiilor celor de la forex center.intr-o singura zi mia luat toti banii ca sa imi spuna dl m………. g……… menegerul, ca daca vreau sa-mi recuperez banii sa fac un transfer in contul lor de 30 000e.sunt incepator,nici macar nu am auzit pina acum de forex center sau de piata forex ,si nu am cea mai mica idee despre aceasta,si nu am idee si pregatirea necesara in acest domeniu.dar a reusit sa ma prosteasca si sa im-i faca capul mare(dl alexandru;e tare tipul,cred ca poate manipula pe or cine e contact cu dinsul) promitindu-mi un cistig de cel putin 50% pina la sfirsitul lunii daca fac un transfer de 1000e in contul lor.nu stiu cum de ma gasit.si acum stau si ma intreb de unde a avut telefonil meu .legal nu se poate face nimic,sunt acoperiti.am sa incerc sa spun pe la televiziuni si sa postez cit mai mult pe diverse forumuri cum ma prostit. am toate convorbirile inregistrate. ma prostit in nestiinta de cauza cine doreste sa mi se alature acestui demers ma poate contacta la 0728848806.sunt deja citva care si-au oferit disponibilitatea.sunt mai multe de vorbit

Editat de Stefan
stergere majuscule
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau pentru pierderea ta, si sincer nu am curajul sa pretind ca suma este mica sau mare pentru ca nu stiu conditiile tale economice dar pot cu siguranta sa fac afirmatia urmatoare : bine ca ai pierdut doar atat !