Sari la conținut

Proiectul Morraevo


Postări Recomandate

De câtva timp am început să concep schiţele a ceea ce se doreşte a fi cel mai mare site educativ românesc de tranzacţionare şi, de ce nu, din lume. Iar pentru a atinge acest nivel înalt de recunoaştere, sedimentat în timp e nevoie de multă muncă, sudoare şi dedicare. E nevoie de spargere a limitelor existente până în acest moment atât la nivel local cât şi la nivel mondial.

Am început discuţii cu câţiva oameni care doresc şi ei să se implice în acest proiect amplu pentru a înţelege ceriintele; şi tu poţi face parte din viitoare echipa Morraevo. Amintesc că proiectul este unul cu participare gratuită - nu există remuneraţii în acest sens (cel puţin nu deocamdată), pe viitor când site-ul va genera profit obţinut din diverse proiecte adiacente ori colaborări, se va realiza şi acest lucru. Ceea ce ne interesează este ca doritorii care vor să se implice să fie pasionaţi de forex, cel puţin, dacă au un nivel mai avansat de cunostiinte atât de tranzacţionare ori alt soi de investiţii de capital ori au studii universitare - cu atât mai bine! Însă ceea ce se încurajează în mod expres este talentul.

Cei interesaţi, îi voi ruga să se prezinte, în cazul în care nu ne cunoaştem deja de pe forum ori din altă imprejurare, ori să rezume cel puţin măcar câteva atuuri ori calităţi ori calificări pe care aceştia le posed, dacă există ori în ce sector doresc a se implice.

De asemenea, îi rog pe cei care nu sunt interesaţi de acest proiect ori au păreri negative despre acesta ori despre mine, personal, să se abţină din comentării negative, jignitoare ori repulsive ori să le facă în limita bunul simţ fiindcă mesajul le vă fi ignorat total.

Pe parcurs voi mai reveni cu detalii pe măsură ce vor apărea primele şi comentarii.

 

Cu deosebit respect,

 

Dîrzu Andrei-Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Morraevo îşi propune să devină cel mai mare site educativ din România şi din lume, prin oferirea de informaţii calitate veritabile verificare statistic, pur obiective şi care pot îmbunătăţi magistral calitatea tranzacţiilor utilizatorilor.

Să luăm de exemplul simplul şi mediatizatul model de bare (n.a. eng. bar pattern) de tip ac (n.a. eng. pin bar).

Funcţionează sau nu?

Unii zic că da, unii că nu. Nimeni nu a venit cu informaţii concrete, revelatoare care să dea un verdict clar în ce condiţii funcţionează, în cazul în care funcţionează. După cum vehiculează membrii multor forum-uri acest model de bare funcţionează când este situat în vecinătatea sau pe un nivel de suport şi/sau rezistenţă (pivot). Acet mod de a privi lucrurile este, pe undeva, alchimic şi o să vă explic de ce.

Acest model de bare - cel de tip ac, are formă şi trăsături care nu îl poate face să treacă uşor sub nomenclatura altei categorii de model. Şi totuşi, el este folosit într-un mod arbitrar prin faptul că deşi cel care l-a categorisit astfel s-a ganidit la el ca la ceva fix, matematic cu limite bine clarificate pe când stabilirea unor suporturi sau rezistenţe se face dupa aprecierea celui care le analizează, în limitele informaţiilor puse la dispoziţie de broker-i.

Iar demersul final al acestei aprecieri/interpretări a unui reper matematic fix în raport cu nişte nivele orizontale de preţ, determinate prin observare, este profitul care, dacă se poate, se vrea fi constant şi mai mare că zero.

Mi-e-mi miroase mai degrabă a dogmă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 săptămâni mai târziu...

Morraevo ar putea avea in prim plan urmatoarea arhitectura:

 

post-2510-0-14179500-1375820661_thumb.png

 

Daca brand-ul se va dezvolta si va ramifica creandu-se, sa zicem, doua sub-branduri: fiecare din ele va contine unul din elementele prezentate anterior in arhitectura de brand, intarindu-i acest element. De exemplu: sa presupunem ca vor fi create doua sub-brand-uri, sa zicem Educatie si Cercetare, fiecare din cele doua vor purta un element din cele trei: seriozitate, punctualitate si inovatie, alaturi de inca unul specific lor. Educatie va primi atributele seriozitate si responsabilitate iar Cercetare va primi elementele seriozitate si consecventa. Astfel, dupa cum mentionam anterior, elementul beneficiu seriozitate va intari brand-ul Morraevo, fiind prezent in ambele sub-brand-uri.

 

post-2510-0-44052600-1375821442_thumb.png post-2510-0-05202800-1375821592_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul mare refuz

 

Poate ca una din sarcinile cele mai dificile cand te inhamezi sa dai drumul unui astfel de proiect este recrutarea catorva oameni care sa creada in ideile tale, in viziunea ta. Insa e foarte important ca macar cativa sa o faca, macar pentru pastrarea unui moral bun, productiv. Dupa ce am vorbit cu cativa membri Vamist despre proiect am vrut sa caut un partener cu o voce buna pentru o eventuala versiune a site-ului in limba engleza. Si mi-am amintit de Mike Girvin, a absolvit

  • California State University-Hayward
  • The School of the Art Institute of Chicago
  • The Evergreen State College

Este instructor de Afaceri si Tehnologie la Highline Community College, blogger autor al tutorialelor video excel excelisfun de pe youtube, autor al Holy Macro si a altor carti, proprietar/operator al Gel Boomerang. Si am zis de ce sa nu il intreb, zis si facut. La vremerea respectiva nu stiam insa de CV-ul sau impresionant pe care il avea si omul mi-a raspuns politicos ca E ocupat pentru cel putin cativa ani.

 

post-2510-0-24943900-1375823893_thumb.png

 

Primul mare refuz si cu siguranta nu ultimul. Insa mergem mai departe.

 

Urmatorul colaborator tintit va fi: Steven Johnson

 

Urati-mi succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest subiect...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.