Sari la conținut

Eugenica

Traders
  • Număr mesaje

    0
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Trader profile

  • Trading since
    2011

Profile Information

  • Job title
    jurist

Eugenica's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Indraznesc sa va solicit parerea in legatura cu urmatoarea problema : In data de 16.12.2011 s-a lansat campania Banking BCR pentru toti clientii Click,Alo si Easy 24 Banking BCR ( operatiuni de schimb valutar fara prezentare la ghiseul bancii prin care s-au acordat rate de schimb mai avantajoase fata de ratele de schimb practicate la ghiseele bancii). Ca urmare a acestei oferte am accesat si eu acest serviciu de schimb valutar online. Insa ,la setarea in aplicatiile bancii a datelor aferente acestor cursuri preferentiale,s-a facut o eroare un cazul unor valute ( cursul de vanzare a valutei RUB au fost inversate cu cele de cumparare ). In aceasta situatie am tot vandut si cumparat pana am ajuns la o suma de cateva mii de Euro (echivalent ) pe care am si incasat-o de la banca. Am sunat si m-am interesat la banca sa vad daca e ceva neregula si am primit raspuns ca totul e OK. Toata aceasta greseala a bancii a durat vreo trei zile in care nu numai eu faceam acest schimb valutar ci o gramada de clienti ai bancii. Ulterior,m-am trezit cu o notificare pe mail ca trebuie sa returnez acesti bani ( diferenta de curs incasata si tranzactionata de mine ) . Ca o concluzie: -trebuie sa restitui banii? -reprezinta ceea ce am facut eu vreo infractiune ? -pot sa mai dorm linistit ? Parerea mea e ca ,in cel mai rau caz as fi obligat sa restitui acesti bani printr-o obligatie civila ,nu penala. Astept cu interes raspunsul dvs
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.