Indraznesc sa va solicit parerea in legatura cu urmatoarea problema :
In data de 16.12.2011 s-a lansat campania Banking BCR pentru toti clientii Click,Alo si Easy 24 Banking BCR ( operatiuni de schimb valutar fara prezentare la ghiseul bancii prin care s-au acordat rate de schimb mai avantajoase fata de ratele de schimb practicate la ghiseele bancii).
Ca urmare a acestei oferte am accesat si eu acest serviciu de schimb valutar online.
Insa ,la setarea in aplicatiile bancii a datelor aferente acestor cursuri preferentiale,s-a facut o eroare un cazul unor valute ( cursul de vanzare a valutei RUB au fost inversate cu cele de cumparare ).
In aceasta situatie am tot vandut si cumparat pana am ajuns la o suma de cateva mii de Euro (echivalent ) pe care am si incasat-o de la banca.
Am sunat si m-am interesat la banca sa vad daca e ceva neregula si am primit raspuns ca totul e OK.
Toata aceasta greseala a bancii a durat vreo trei zile in care nu numai eu faceam acest schimb valutar ci o gramada de clienti ai bancii.
Ulterior,m-am trezit cu o notificare pe mail ca trebuie sa returnez acesti bani ( diferenta de curs incasata si tranzactionata de mine ) .
Ca o concluzie:
-trebuie sa restitui banii?
-reprezinta ceea ce am facut eu vreo infractiune ?
-pot sa mai dorm linistit ?
Parerea mea e ca ,in cel mai rau caz as fi obligat sa restitui acesti bani printr-o obligatie civila ,nu penala.
Astept cu interes raspunsul dvs