Sari la conținut

Postări Recomandate

Postat (editat)

Am incercat sa fac un blog despre forex si pe masura ce voi avea timp il voi updata saptamanal cu informatii importante despre tranzactionarea forex, intrati sa vedeti si sunteti bineveniti sa va dati cu parerea aici sau direct pe www.invataforex.blogspot.com .

Va multumesc.

SUCCES

Editat de Tremble
  • Management
Postat

Ok, ai venit si ti-ai facut cont ca sa-ti faci reclama... dar macar pune-l si tu la categoria care trebuie. Ti-am mutat topicul.. si sper sa si partici la discutii pe aici si sa nu-ti fi facut contul numai ca sa postezi linkul. In rest, bine ai venit!

Postat

Salut, bine v-am gasit :D.

In primul rand: imi cer scuze pentru ca nu l-am postat unde trebuie desi am cautat dar mai in graba si l-am pus unde am crezut eu ca e potrivit, m-am inselat motiv pentru care imi cer scuze.

In al doilea rand: daca ati citit din blog probabil ati observat ca sunt incepator, ceea ce e adevarat dar vroiam intr-un fel sa imi centralizez cunostintele acumulate si informatiile pe care le aveam intr-un singur loc si ma gandeam ca asta ar fi o idee buna nicidecum una originala. Momentan o sa fiu un fel de " gura casca " pe forum pana ma mai specializez putin si pana ce ajung la un rezultat mai concret din practica pana atunci o sa va urmaresc pentru ca sunteti principala sursa de informare in limba romana.

Ma bucur ca v-am gasit. Inca o data scuze pentru postarea aiurea.

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest subiect...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

• Navigare recentă   0 membri