- Răspunsuri 8
- Citiri 5,1k
- Creat
- Ultimul Răspuns
Top autori în acest subiect
-
insomniac 2 postări
-
sec 1 postare
-
dirzuandreiovidiu 1 postare
-
davincu 1 postare
Zile populare
Most Popular Posts
-
Personal, nu cred ca un broker respectabil ar dori sa iti ia automat un stop-loss si sa iti saboteze contul, intrucat odata cu efectuarea acestui lucru, ar duce direct la distrugerea contului si inchi
-
@davincu, 1) pentru intrebarea 1 trebuie sa te informezi cum se "face" pretul (sunt explicatii foarte bune si aici pe vamist). Nelinistea ta, vine si din faptul ca tu nu ai elemente de baza. Ce sa zic
-
Intr-adevar s-a constatat ca foarte multi pierd pe forex.Parerea mea este ca f. multi pierd din cauza ca sunt incepatori.Cei care cred ca invata in 2-3 luni sa tranzactioneze se insala amarnic.Eu pers
Featured Replies
Navigare recentă 0
- Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
Am intalnit pe net diverse teorii dupa care tranzactionarea pe Forex ar fi doar o cale de a-ti pierde banii.
1. O data, deoarece noi nu tranzactionam direct pe piata ci prin retaileri care -zic detractorii- castiga atunci cand noi pierdem, deoarece la fiecare ordin de-al nostru Buy ei ar fi obligati sa plaseze pe piata unul Sell si daca noi am castigat ei sunt in pierdere... Din acest motiv acestia ne-ar "sabota" intarziind ordinele sau facand diverse manevre necunoscute noua. Asta ar fi si explicatia ca multi au succes pe demo si pierd cand trec pe real.
Din reclame aflu ca tranzactiile pe demo sunt identice din toate punctele de vedere cu cele pe real (mai putin banii). Va rog, pe cei care ati tranzactionat pe real sa ne spuneti daca ati sesizat vreo diferenta fata de demo.
2.Indicatorii ar fi si ei o prosteala, polarizand, daca am folosi cu totii acelasi indicator, ar trebui sa castigam toti, ceea ce e imposibil, zic aceasi carcotasi.