Sari la conținut

Intalnire in... Londra


Postări Recomandate

  • Management

Inca nu stiu daca "din fericire" sau "din pacate", dar se pare ca in curand va trebui sa ma mut pentru o perioada la Londra cu serviciul :). Eram curios daca sunt ceva membri de pe vamist care locuiesc acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 luni mai târziu...
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Management
:) foarte tare. Poate ne vedem la o bere in ianuarie. Eu am venit in Ro sa-mi petrec sarbatorile si de pe 3 ma intorc in Londra.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)...ce misto de tine , tare as fi vrut si eu sa fiu in Ro acuma mai ales cind am vazut cit a nins.Dar na ....am supravietzuit crizei asteia ceva luni pina am ajuns cam la fundul sacului.Am hotarat sa ma las si de job ca nu se mai merita si acuma stau incuiat si citesc despre forex :) ...sunt cred cel mai incepator de pe forum :) de doar 2 saptamini am inceput sa citesc cite ceva ...cit despre bere .. desi nu sunt mare fan anytime cit sunt inca shomer :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Management

L-am primit. Ne auzim la telefon in ianuarie.

 

P.S. Sper ca forexul nu a avut nicio legatura cu renutarea la serviciu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as fi vrut eu ... absolut nici o legatura.Lucram in constructzii inca din 2003.Jobul pe care il faceam era platit numai la pretz .Cit si cum munceai atitzia bani itzi luai ...na si rima :).Dar jobul pe care il faceam l-am ales prost, adica poate unul din cele mai grele joburi in constructzii (munca fizica nu gluma) asa ca in primul rind nu se mai merita d.p.d.v.financiar si in al doilea rind sunt rupt de oboseala si plictiseala acelui job. Sper sa nu mai lucrez ever in constructii desi nu sunt prea confident la cum e piatza joburilor la ora actuala :)si tzinind cont ca nici nu am drept de munca inca .. sper ca la inceputul anului sa-mi vina !!:D