Sari la conținut

succes in trading


luchian55

Postări Recomandate

sal.....in primul rand as vrea sa ma prezint, fiind primul meu post pe vamist.....numele meu este lucian, am 22 de ani si sunt student....am aflat de forex acum aproximativ sase luni si de atunci am tot studiat tot ce am gasit despre forex.....si totusi.....lipseste ceva....vad pe acest forum persoane care se straduiesc sa obtina profit din forex, dar pana acum nu am vazut pe nimeni care sa spuna ca a reusit sa "traiasca" din trading....e doar o simpla obsevatie personala.....bineinteles succesul nu poate fi poate fi atins peste noapte dar probabil cu mult efort, pana la urma.....de aceea...as vrea sa stiu daca oameni ca noi, care vin pe forex cu sume modice, au vre-o sansa sa devina traderi de succes ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Vreo?

Ai toate sansele pe care le poti dori, depinde doar de tine.

Mai ales ca nu te astepti sa reusesti din prima. Probabil ca nu o sa reusesti sa traiesti din forex din primul an.

Nici in doi si nici din cinci.

 

Eu, cel putin, dupa doi ani de invatat, din care unu' de trading real, castig cate putin si constant, iar acum, dupa ce am avut juma de an fara nici o luna pe minus, am hotarat sa mai fac o depunere.

La modul in care tranzactionez acum, ma astept sa ajung sa traiesc din asta cam dupa vreo 5 ani.

Trateaza forexul ca pe o investitie de durata si ca pe o afacere serioasa si ai toate sansele.

 

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trading is a business!

 

Daca pina acum nu ai castigat un leu prin efort propriu pe linga veniturile tale lunare - sa zicem salariu - e nevoie sa inveti ce inseamna o afacere. Cam cati cunoscuti ai si care au incercat sa si dezvolte un mic business? Si cati dintre ei mai sunt in afaceri? Foarte, foarte putini!