Sari la conținut

Aria programatorilor


Stefan

Postări Recomandate

  • Management

Pentru ca am vazut ca sunt cativa programatori pe forum, pentru ca i-am promis lui TheEconomist si pentru ca si eu sunt programator, am decis sa deschid aceasta sectiune in care sa imbinam programarea cu forexul. Personal, nu am facut nici un program in MQL si nu pot sa spun ca "stiu" acest limbaj. Totusi, avand in vedere ca stiu C si ca MQL are sintaxa foarte asemanatoare, nu cred ca voi avea probleme cu el. Daca stii sintaxa, restul tine de gandirea algoritmica... pe care vreau sa cred ca o am :D

 

Nu cred ca mai exista pe undeva informatii in limba romana despre MQL, asa ca ne putem numi pionieri. In masura in care timpul imi va permite, o sa incerc sa traduc documentatia din Engleza in Romana si sa o pun aici.

 

Tradelover, nu am uitat ca am promis (de mult) ca o sa fac syntax highlight pentru MQL. Inca e pe lista de "ToDo"... mai spre sfarsit... dar este acolo :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Salutam cu bucurie initiativa! Si sa stii ca poate fi si aducatoare de bani. De exemplu cand va deveni destul de consistenta (traduceri din help, exemple de experti) se poate pune un link pe codebase la mql. Sunt destul de multi interesati, eu de exemplu primesc regulat cereri (chiar si aici pe pm, dar mai ales pe mail) de documentatie in romaneste si lectii de programare. Si trebuie sa le raspund mereu negativ, spre indignarea lor, si a mea: Nu am mql in romaneste, nu am nici macar in engleza carti si alte chestii, pt ca helpul este arhisuficient si la obiect.