Sari la conținut

GCI Financial


Aurel

Postări Recomandate

Salutare tuturor...

 

Sunt FOARTE nou pe forum si citesc cu mare interes, pentru ca sunt incepator si vreau sa invat...

 

Mi'am deschis cont demo la GCI Financial si sunt curios cine si ce imi mai poate spune despre acest broker...

 

Toate conditiile mi s'au parut bune (mie ca incepator), iar platforma downloadabila este buna... (cel putin acum, la inceput, imi ofera multe optiuni)... dar cred ca inca nu le'am descoperit pe toate... sunt incepator, ce pot face, invat...!!!!

 

Am totusi rugamintea, sa ma treziti si pe mine la realitate (fiind constient totusi) de munca, care trebuie depusa in forex...

 

 

Pana atunci, pipsi multi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Hello Aurel,

Ok, esti incepator, eu iti recomand sa inveti cate ceva despre analiza tehnica si despre money management. Acum, la inceput nu da importanta brokerilor... lasa-i ; tu trebuie sa iti faci un plan de trading. Citeste cam tot ce poti de pe vamist si daca le ai si cu engleza viziteaza forumul asta

Spot la citit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 luni mai târziu...

...DIN NOU SALUTARE...

 

Tot pe GCi tranzactionez, ba mai rau, de mult am intrat si live, n'a fost rau pana cand m'au lasat nervii si am pierdut niste bani... destul de multi... si din vina mea desigur, nu dau vina pe broker, doar pe platforma... :biggrin: si desigur nervii nu au legatura cu psihologia tradingului... ci cu mine ca persoana in viata...

 

Oricum, am ajuns la concluzia ca imi doresc un broker cu o platforma de tranzactionare automata.. gen MT4... dar brokerul imi doresc sa aiba si CFD... niste nikkei, hang seng, msci taiwan.. si altele.. pe astea am mai incercat si eu.. si sunt convins ca pe platformele automate nu ma mai 'recoteaza' nimeni la distante de "sute" de pipsi... sau ma rog... :wink: