Sari la conținut

live trading e la fel cu demo trading?


Postări Recomandate

In primul rand vreau sa va salut si sa va multumesc pentru acest forum si pentru cei care posteaza aici si isi rup din timpul pretios pentru a ajuta incepatori ca mine... sa explice sa ne dea sfaturi etc...

 

Am auzit acum ceva timp de FOREX si ca pe multi dintre voi ma captat foarte repede mia placut si imi place aja de mult incat am stat nopti efectiv sa invatz Basics sa experiemtez strategii postate de voi sa vad ce si cum... toate bune si frumoase.

 

Miam facut cont pe InterbankFX (ibfx.com) si vreau sa incep cu 100 de $ pentru ca sunt student facultatea nu imi permite un job (gen sa plec de akas) in schimb pot sa pierd noptile in fata Pc`ului.Mam jucat cu Demo (si am reusit aja incet incet catinel incercand sa imi repet obsesiv de cum sa gandesc la rece,sa nu ma bag ,sa analizez, sa ma stapanesc ca intradevar e foarte greu sa te abtii, sa nu te arunci trebuie disciplina multa!) si am reusit in 3 zile sa fac din cei 100$ 200$... acum vine intrebarea logica credeti ca pe Live ar fi acest lucru posibil sau ar fi la fel...e o diferenta de care trebuie tinut cont...

 

Multumesc %%-

 

am utiat sa mentionez ca pe demo am simulat exact condiitile contului live (leverage)

Editat de influxed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Zile populare

Top autori în acest subiect

Daca nu ai citit inca recomand:

 

http://forum.vamist.ro/cum-functioneaza-t2038.html

 

Sunt explicatii in detaliu cum functioneaza in general brokerii. Citeste si o sa vezi cat de complicat e sistemul in general, pe unde "umbla" order-ul tau de cand il deschizi pana la final. %%-