Sari la conținut

Calculul valorii unui pip


adyp

Postări Recomandate

Sunt incepator pe forex si vreau sa imi lamuresc cateva lucruri. Sa ma iertati daca unele informatii solicitate se mai afla si prin alta parte, insa in acest univers de date nu am reusit sa gasesc ce cautam.

In legatura cu calcularea valorii unui pip. Babypips.com spune ca se calculeaza astfel: pip value=0.0001/exchange_rate*nr_unitati (pentru perechile de forma USD/xxx. Formula o inteleg, dar nelamurirea este urmatoarea: ce exchange rate bag in formula: pretul de dechidere sau inchidere a pozititei; sau, pretul BUY ori SELL a tranzactiei? Sau daca nu e nici o varianta de pana aici, atunci care exchange rate il iau ca sa calculez valoarea unui pip?

Multumesc anticipat!

Editat de adyp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exchange rate-ul CURENT. Adica BID-ul sau ASK-ul curent, in functie de pozitie (long sau short) si de operatiune (deschidere sau inchidere), nu mai stiu exact cand Bid cand ASk dar nu cred ca e foarte important daca spreadul (diferenta ask-bid) nu e prea mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exchange rate-ul CURENT. Adica BID-ul sau ASK-ul curent, in functie de pozitie (long sau short) si de operatiune (deschidere sau inchidere), nu mai stiu exact cand Bid cand ASk dar nu cred ca e foarte important daca spreadul (diferenta ask-bid) nu e prea mare.