Sari la conținut

Postări Recomandate

Postat

Salutare tuturor!

Sunt nou pe-aici si pana acum nu am mai avut tangenta cu "forex"ul. De curand mi-am facut un cont demo pe forex.com si azi am fost sunat sa ma intrebe daca nu vreau sa trec pe "live". Am tot rasfoit forumul de 2-3 saptamani dar nu am auzit pe nimeni sa vorbeasca de ei. Recomandati-mi si voi un broker cu cont mini, pt un incepator ca mine.

• Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Postat

Salutare tuturor!

Sunt nou pe-aici si pana acum nu am mai avut tangenta cu "forex"ul. De curand mi-am facut un cont demo pe forex.com si azi am fost sunat sa ma intrebe daca nu vreau sa trec pe "live". Am tot rasfoit forumul de 2-3 saptamani dar nu am auzit pe nimeni sa vorbeasca de ei. Recomandati-mi si voi un broker cu cont mini, pt un incepator ca mine.

Salut ,

Dupa cum se observa si eu sunt tot incepator , dar am trecut pe live cam la patru luni dupa ce am incercat pe demo . Sfatul meu este sa mai petreci macar cateva luni tot experimentand . Daca vrei sa pierzi cativa dolari sa te obisnuiesti pe live , poti sa deschizi cont la Admiral ( 10 USD ) . Cei care au vechime in bransa , probabil vor spune ca experienta vine dupa cativa ani, problema este ca ei chiar au dreptate . Spor la tranzactionare .

Postat

Ma interesa sa stiu daca tranzactioneaza cineva cu forex.com. La o cautare pe Google, ei sunt printre primii care apar si ma mir ca nu sunt populari deloc intrucat vad ca nimeni nu zice nimic de ei.

Postat (editat)

pai sunt primii care apar pe goagal datorita numelui.

cat despre popularitate, in Romania, Orbit (Wrigley's) are cam 98% din piata, pe cand in Rusia are cam 50% restul fiind la Stimorol (aprox 35%) si altii; in SUA, piata este si mai fragmentata. Crezi ca exista vreo diferenta de calitate intre produsele acestor firme, incat sa justifice aceste mari diferente din % marketului? Nu.