Sari la conținut

Featured Replies

Postat

Salut, am nimerit si eu pe acest forum din intamplare si am cateva intrebari.

Care este cel mai bun/greu/excelent program de forex trading?

Am cautat pe google si am vazut ca predomina eToro insa romanii nu-l prea folosesc.

Sunt incepator, dar caut o platforma grea si buna deoarece vreau sa invat sa tranzactionez pe ceva bun.

Mersi.

• Răspunsuri 3
  • Citiri 2,9k
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Postat

ma obosesc eu sa iti raspund, etoro e un broker care are platforma lui, ca de altfel multi altii, platforma de la etoro poti sa o folosesti doar la etoro, (mai vezi marketiva, deltastock).

platforma care o folosesc cei mai multi e metatrader. in metatrader ai si avantajul ca poti sa iti programezi diferite scripturi, roboti care sa faca treaba in locul tau.

joaca-te cu mt4 e cel mai uzual si cel mai ok. nu platforma te tine departe de banii pe care poti sa ii castigi ci abilitatea ta de pricepere/analiza/noroc/mama omida.

bafta.

Postat

Salut, am nimerit si eu pe acest forum din intamplare si am cateva intrebari.

Care este cel mai bun/greu/excelent program de forex trading?

Am cautat pe google si am vazut ca predomina eToro insa romanii nu-l prea folosesc.

Sunt incepator, dar caut o platforma grea si buna deoarece vreau sa invat sa tranzactionez pe ceva bun.

Mersi.

Esignal, bloomberg, CQG(mai ales asta) etc. Dar tinant cont de cum ai pus intrebarea, ti-as recomanda si eu sa incepi cu traditionalul metatrader.

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest subiect...

Navigare recentă 0

• Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.