Sari la conținut

Incepator va rog putin sprijin


Marian MarIan

Postări Recomandate

Buna dimineata.Sunt incepator si as am inceput pe trading212 si acuma joc si pe plus500 imi place mai mult trading212 am fost pana acuma in pierdere dar acuma am inceput sa mai invat si usor usor incep sa ma ridic.Cam peste o luna as vrea sa trec pe cont live pe trading212 si as dori sa imi spuneti daca merita daca sunt de incredere,daca imi trimit banii castigati si in cate zile.Daca e ceva de spus si nu se poate spune pe forum va rog sa imi spuneti pe privat.Imi cer scuze ca pun atatea intrebari am cautat si pe google informatii despre trading212 si tot nu prea m-am lamurit.Am vazut ca despre plus500 nu prea sunt lucruri buna de-aia m-am hotarat sa intreb aici pe forum.Multumesc si sper sa ma ajutati.O zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu este sa mai stati pe cont demo cel putin 6 luni. Daca veti avea cel putin 5 luni de profit consecutiv atunci se poate deschide un cont real.Alegerea brokerului este decizia dumneavoastra si tine de studiul atent al produselor pe care le ofera spre tranzactionare, platforma (interfata) de tranzactionare, spread ,comisioane, viteza de executie a ordinelor, si alte elemnte care pot influenta activitatea dumneavoastra de tranzactionare.

In acest timp ar fi mai bine sa va informati foarte serios pentru inceput ce inseamna riskmanagementul tranzactiilor, moneymanagementul si tot ceea ce tine de highrisk transaction. De asemenea va recomand ca in aceste cel putin 6 luni de demo sa puneti banii pe care ati putea sa-i pierdeti in tranzactiile reale deoparte (sau intr-o expresie mai putin academica "la ciorap") astfel ca atunci cand veti deschide un cont real sa aveti un capital mai mare , ceea ce va duce si la o posibilitate diversificata de riskmanagement si moneymanagemnt. Nu uitati, desi multi spun ca marimea contului de tranzactionare nu conteaza, este exact pe dos!

 

Va urez mult succes!

Al dumneavoastra,